Tävlingar framöver

19/5 - Allsvenskan div lll Final, (ifall jag blir uttagen till laget) Rider i så fall LC:2 som förklass och LB:1 som lagklass.
26/5 - Norrtälje, rider 2 lokala klasser, LC:1 och LB:1
28,29,30 Juni - Gripens ponnymeeting. Rider en lokal cup vilket gör att jag rider en klass per dag, sen ska jag rida en regional LA:P1 vilket blir min debut!
Fredag: Åker dit, rider LB:1
Lördag: Debuterar LA:1 i cupen, ev ryttarfesten
Söndag: LA:1, debuterar LA:P1
 
Börjar bli lite trött på LC faktiskt, ska försöka komma upp i klasserna nu. Jag vet att hon kan, det är bara det att jag måste komma ut på de högre tävlingarna och misslyckas några gånger innan jag känner mig säker.
Men det är mer än 1 månad kvar till gripen, vi har hur mycket tid som helst på oss att träna. Nu är hon fullt igång, hon ska helst träna för tränare 1 dag i veckan. Sen så kanske det händer en sak nån vecka innan gripen som har med träningen att göra. Inget bestämt än men hoppas verkligen på det bästa. Hade varit superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback