Min vecka

Är hemma och sjuk idag, har brutalt ont i halsen och huvet... Ska försöka fixa lite tidinställda om jag hinner, ska plugga massor också.
Igår var Kiwi hos equiterapeften, hon tyckte att Kiwi var en frisk och sund ponny men var liite överansträngd vilket gjort henne lite halt. Hon tyckte vi skulle åka in och behandla framkotorna (trooor jag det var...) när tävlingssässongen är slut så får hon kanske lättare att röra sig i fram osv. Jag förstod inte riktigt hur mamma menade när hon förklarade för mig men jag tror att dom gjorde nånting med henne och Dosse så att dem ska komma jobba lättare och komma upp med ryggen.
Idag ska hon i alla fall få vila lite, sen imorgon tar vi det lugnt sen ska vi sätta igång mer och mer under veckan och det är tävling på söndag.
Tisdag: Rider somsagt Kiwi lite försiktigt
Onsdag: ONE DIRECTION KONSERT!!!!!!!!!
Torsdag: Ponnycups final hoppning Lidingö! NU JÄDRAR VINNER VII
Fredag: kaaaanske rider programridning på veda, inget bestämt än... Jobbar på veda och passar Ella på eftermiddagen. Ska hinna med Kiwi också... vet bara inte när haha.
Lördag: Trimmar Kiwi lite. kaaanske rider en till programridning men somsagt, inget bestämt alls!
Söndag: Allsvenskan div lll omgång 2! ska skriva lite mer om det sen också! Sen så kanske kanske kanske det händer en annan grej också! men inget är klart än och kan därför inte berätta något heller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback