Min fina ♥

Red Kiwi på utebanan idag, asså hon var sjukt fin!! Övade lite mellanskritt, och längningar i trav och galopp. Hon sköt på hur bra som helst och jag kunde fånga upp galoppen i slutet av diagonalen hur lätt som helst utan att hon bröt av.
Imorgon blir det antingen skogen eller fältet vi får se hur vädret blir. Hon får en lite lugn dag innan vi kör på med träningen igen fram till söndag då det är PAS div lll FINAL!! Tänk om vi typ går och vinner hela skiten! Fatta vilken dröm ♥ Haha nej men vi alla ska bara rida vårt bästa och heja som attan på varandra och se till att få en grym dag med massa skoj! Ni kan följa oss på equpie hela dagen också. Några av oss rider förklassen på morgonen också.
Aja nu ska jag ta och fixa lite tidinställda inför nästa vecka då jag har massa i skolan och det kommer nog bli ganska dålig uppdatering då, men ska försöka allt jag kan, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback