Kul dag

Vid lunch åkte vi upp till Veda för programträningen. Vi visste inte vilka hästar vi skulle ha så vi bara gjorde i ordning första bästa häst av dem vi skulle ta ner.
Vi fick välja lite vem vi skulle ta och alla tog de hästar som de gjort i ordning. Jag red Pandora och det gick helt okej faktiskt. Hade inte ridit henne på sjukt längre så jag är riktigt nöjd faktiskt... Dock var hon lite spänd och trippig inne på banan.
Imorgon blir det träning igen, tror dock att jag får en annan häst än Pandora, de flesta byter nog lite.
Efter Veda åkte jag och Carro upp till Torsholma och red hästarna på utebanan. Kiwi var rätt fin faktiskt. Imorgon ska hon få ta det lite lugnt men ändå jobba. Tävling på söndag. Hennes kondis suger men hon är ändå extremt taggad!
Imorgon är det även städdag på Torsholma, ska upp rätt tidigt...
Imorgon ska jag alltså:
• Städa på Torsholma
• Rida Kiwi
• Bada Kiwi
• Rida på Veda + bygga staket osv
• Fläta Kiwi's man och lägga fram alla grejer inför söndag

Det kommer bli en sjukt lång dag imorgon så jag borde nog sova nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback