Tävlingen idag

Jag och Carro var i stallet vid halv 10 för att börja knoppa. Jag startade vid halv 12 så vi hade god tid på oss. Carro gjorde seriöst VÄRLDENS snyggaste knoppar!!! ♥
 
På framridningen kändes hon sjukt bra! Vi fick rida fram inne på banan innan första start. Blev inte så mycket gjort där inne då hon var för det mesta sjukt spänd uppe vid domarbordet.
Sen när första skulle starta fick alla gå ut och rida fram på världens minsta utrymme där vi var 3 hästar. Lite jobbigt att trava och galoppera men det gick. Visste inte att det gick att rida ute på utebanan men alla som red efetr pausen red fram där hahaha.
När jag skulle in på banan så tryckte jag på asmycket och släppte spöt i farten så att hon knappt märkte det. När jag red inne på banan och väntade på startsingnal så hade hon sjukt bra tempo och hon va verkligen perfekt.
När jag väl började rida blev det lite segt men helt okej ändå. Gjorde inga större missar utan bara några små slarvfel då jag tex bröt av pyttelite förtidigt eller gjorde ett slarvigt hörn.
Jag slutade på en tredje plats och 65,52% vilket jag är SUPERNÖJD över!
Hon var verkligen bäst idag ♥
Vet att jag lovat film men youtube funkar inte alls just nu för varken mig eller Carro så det blir nog så fort det funkar igen, aja nu ska jag sova ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback