Tävling dag 2

Vi gick upp vid 7 och var i stallet 8. Vi lastade 9.30 och jag skulle starta 10.31.
Och återigen gjorde Carro snyggaste knopparna ever!
Framridningen gick helt okej i början och hon kändes riktigt bra faktsikt! Sen så kom Malin Isaksson och hjälpte mig... Asså herre va fin hon blev!! Hon gick i en så sjukt bra form och hennes steg va extremt fint! Hon som låg först hade 68% och jag kände att ifall Kiwi skulle gå med det steget inne på banan och sätta alla moment så skulle hon lätt gå över 68%!
Har nog aldrig haft en sån känsla förut...
Sen gick jag in på banan och hon dog helt och hållet! Tror faktiskt vi båda var extremt trötta för hon försökte faktiskt allt vad hon hade haha. Blev lite småmissar här och där och jag var såå sjukt missnöjd. När hon tappar tempot blir hon även för lång också...
Jag trodde typ att jag skulle få 58% hahaha men slutade faktiskt på 66,21% och en tredje plats!
Protokollet såg inte så dåligt ut och inte filmen heller förutom att hon somsagt var lite lång i formen...
Men 66% är mitt och Kiwis bästa resultat hittills så jag får väll vara nöjd med det!
Förlåt för att det är suddiga bilder men dom är tagna ur en film, Carro ska ladda upp hennes bilder ikväll så dom kommer nog upp imorgon!
ja som ni ser så var hon lite för lång inne på banan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback