Planer för Kiwi

På tisdag börjar Kiwi's hårdträning inför alla tävlingar.
Den 17/3 är det Sara Rubin träning för divison lll laget igen.
Veckan efter det, alltså v.12 ska jag mest träna program på henne och försöka rida utan spö så mycket som möjligt.
23/3 och 24/3 har jag två tävlingar. LB:1 både lördag och söndag på först Torsholma och sen på Veda. Inga speciellt stora tävlingar utan mer som träningstävlingar för att se hur hon funkar i LB eftersom jag inte får tävla LB lokalt.
Den 29/3 är det division lll och då rider jag både förklassen (LC:2) och lagklassen (LC:1)
Den 21/4 har jag anmält mig till 2 klasser på stäket. LC:1 och LB:1, får se om ponnycupen är klart eller om jag bara inte ska rida fler matcher osv, vill gärna rida båda klasserna men kanske avanmäler någon av dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback