Påni

Idag så hade mamma handlat lite till mig och ponnyn efter jobbet på hööks och horze. Igår hade hon köpt ett par lite mer spetsiga sporrar men idag hittade hon några som var lite smalare också, dem hade diamanter på sig så det är nu mina tävlingssporrar. Sen så köpte hon en krubba att ha i transporten på tävling osv. Hon köpte ett par sporremmar också, men dem var för små för diamansporrarna så vi åkte till Veda för att kolla om det fanns några smalare där.
Hittade ett par jätte snygga med en glittriga stjärna vid spännet.
Sen så vare rea på några stövlar, 500kr, det mesta var stövlar som kostade typ 800 egentligen men det var ett par äkta tretorn som va där också. Min storlek och allt haha. Dem kostar ju egentligen 4000kr så man tjänar ju 3500 så vi slog till och köpte dem. Red med dem idag och dem var riktigt sköna faktiskt.
Kiwi var sjukt taggad och drog iväg och bockade en gång och bockade på stället en gång och var bara sjukt galen haha, red utan spö och fick ändå hålla tillbaka henne.
Hoppas verkligen jag får samma känsla på fredag!
Aja nu ska jag på date med min säng, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback