Humla

Red Humla igår på Veda.
Hon gick jätte bra nästan hela tiden! Hon va framåt, jätte mjuk, lyssnade sjukt bra på mig osv. Hon kunde tillome minska sin galopp så att hon hade en väldigt kort och energisk galopp istället för den galoppen hon brukar få då hon lägger av helt och släpar fötterna.
Sen så gjorde hon jätte fina längningar och hon va typ bäst ♥
Sen så hoppade jag av och skulle ta av mig jackan...
Precis som förra gången blir hon jätte stark och springer iväg från arbetet. Hon tar typ sin chans när jag har hoppat av eller nåt. Jag sitter typ och kan inte göra nånting eftersom hon tar kontrollen helt och hållet. Sen förstörde det ännu mer när vi skulle göra förvänd galopp som hon tycker är jätte jobbigt och då springer hon iväg från arbetet och bara drar... Det blir typ som en dragkamp mellan oss 2.
Men som tur vare bara dålig sista 15 minuterna så vi får väll vara glada över det som var bra innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback