Hola

I måndags red jag Humla, det gick jättebra förutom att hon blev trött mot slutet och blev stark och springig. Hade typ lätt velat tävla henne om hon kunde öka traven medan man satt ner haha.
Igår var jag sjuk så jag och pappa åkte upp till stallet efter lunch och red ut. Kiwi har blivit jätte snäll och rida ut på! Kan ställa mig i sadeln, lägga fram händerna till öronen och bara öka utan att hon ens tänker tanken på att bocka eller dra iväg ännu mer. Så himla bäst ♥
Idag ska jag jogga henne antigen i ridhuset eller utebanan och imorgon träning för Malin.
Är ledig på torsdag så det blir på förmiddagen och sen på kvällen ska jag upp och fläta manen så att det är bara att rulla upp knopparna på fredag, tvätta och fläta svansen, smörja sadel + träns, lägga fram alla grejer osv.
Jag startar ca 10.30 i förklassen och 14.30 i lagklassen så vi blir borta typ exakt hela dan. Kommer kunna blogga mellan klasserna så helt dött blir nog inte.
okej, NU JÄDRAR VINNER VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback