Update

Va lika sjuk idag så jag var hemma. Har fixat massoooooor av tidsinställda inlägg som kommer komma upp lite då och då fram till typ mars haha
Idag red jag Kiwi och hon var extremt trött. Antar att det är för att det har blivit så varmt dom senaste dagarna. Hon försökte iaf jobba och var ganska fin faktiskt. Har lite bilder att ladda upp från då jag red dressyr på utebanan i söndags. dock vare sjukt mulet så bilderna är inte så fina men jaja, här kommer resten av min vecka!
Onsdag: Kiwi får vila så jag tror inte jag åker upp utan stannar hemma och pluggar...
Torsdag: Mamma rider så jag pluggar till SO prov.
Fredag: Jag rider Kiwi efter skolan, sen jobbar jag + passar Ella
Lördag: Träning för Sara Rubin typ kl 8. Sen usekmöte och direkt efter det Ponnycup på täby, sen ska vi hem till Isakssons och käka middag och sen Carro sover över
Söndag: Träning klockan typ 8 igen fast den här gången 2 och 2. Jag rider med Clara. Sen är det ponnycup på Sundby. Sen hem och plugga.
Jävligt jobbig helg. kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback