Idag

Igår så sov Hanna, Carro och Oscar över hos mig. Vi somnade typ vid 6 imorse och vaknade vid 12. Då drog Hanna hem och sen åkte Oscar hem nån timme. Carro va kvar och vi åkte till Torsholma och red ut på Kiwi och Bonzai. Asså jag blir galen på Kiwi! Hon bara bockar ju och drar iväg ute... Och ifall Bonzai hamnar framför henne så ska hon försöka komma om honom och håller man tillbaka henne galopperar hon på stället och byter galopp lite fram och tillbaka, och ifall man släpper efter lite drar hon iväg och bockar. Sen så hade jag världens sämsta vantar så jag tappade tyglarna hela tiden... Lagom kul att sitta på en häst som bockar med nästan långa tyglar... Haha
Sen så provred Carro Rendes som hon kanske ska bli medryttare på.
Efter det åkte vi hem och efter nån timme åkte Carro hem,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback