Tävlingar 2013

 
Har sett ut lite tävlingar på Kiwi nu i vår. Lite lokala LC - LB beroende på när ponnycupen tar slut. Eftersom jag inte kan tävla högre än LC på Kiwi parallelt med ponnycupen så får LB-LA vänta lite, men så fort pc är klart så är LC tiden slut haha, de programmen är inte hennes grej, alldeles för mycket övergånga från trav-skritt osv.
Sen så ska jag antagligen på ett ponnymeeting på Gripens Ryttarförening i slutet av Juni. Det är allt från LC - FEI klasser. Hoppas att vi får till det också för det hade vart grymt kul!
Snart så ska ju Adam börja hopptävla Kiwi också, då tänkte vi att jag åker ut på ett par clear round eller pay and jump nån gång sådär bara för att hon ska bli lite van så att Adam kan bara tuta och köra så fort han känner sig redo att tävla henne.
 
Ridskolecupen börjar den 29 mars och det är dressyr och jag är sjukt taggad
 
29/3 - Dressyr - Domare Marlene Kamsvik
7/4 - Hoppning
28/4 - prel Dressyr
5/5 - prel hoppning (krockar med väsby)
 
Sen så äre rsc final 6/6 samtidigt som det är torsholma-cup final. Men ifall jag går till final i rsc så väljer jag helt klart det före th-cup.
Har också några th-cup tävlingar nu under våren, den första är 23/3 sen är det 1-2 st till tror jag.
 
Ponnycupen är klar i hoppningen och i dressyren har vi några kvar varav jag rider 1 (Tyresö bortaplan 10/3). Sen så är vi ju i semifinal i hoppning och kommer antagligen dit i dressyren också. Så ifall jag rider nån av dom eller eventuellt finalen så har jag några matcher kvar.
 
Jag är så sjukt taggad på tävlingar 2013! Nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback