sämst update

Idag var jag, Vilma, Fanny och Andreas på gudtjänst i tibble kyrka fattar inte hur jag orkar skippa min sovmorgon för den där jävla konfirmationsskiten. När det var klart gick jag och Fanny och käkade semlor i kyrkan haha sen gick vi till täby centrum och hängde där till typ halv 4. Vi stod i kön på hemköp i typ en halvtimme pga av en jävla gubbe som inte visste hur man handlade, orkar inte hahahah. aja men vi hade skitkul
Sen drog jag till stallet och red Kiwi. Hon var en riktig jäkla bitch. Om jag bad henne att gå in på en volt så sa hon istället "nää jag känner för att kasta mig hit istället, dra upp huvudet och göra dig skitförbannad". Så höll hon på ungefär hela tiden. Bocka gjorde hon också.. Tillslut bad jag mamma hoppa upp och rida lite. Jag travade ner Bonzai och hon läxade upp Kiwi lite haha 

Kommentarer
Jenny säger:

Sv: haha jag tror inte ni vill ha med mig och Xento där, han blir lite konstig på tävlingsbanor, men iallafall... Är det inte för sent Att anmäla sig nu? :)

2013-02-10 | 20:49:00
Bloggadress: http://www.ponnyryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback