ponnycupen

Asså jag tror jag dör
Sundbys hästar var jätte fina och för dom så rev en häst och en häst vägrade ut sig på sista hindret. Vi var bara tvungna att få max en ryttare med fel. Sofias häst var extemt pigg så ifall den blev för pigg kunde det ju gå hur som helst. Moas häst var den som vägrade ut sig så vi var nästan beredda med att det resultatet skulle räknas bort eftersom hon var sjukt tittig, Vilmas häst var den som rev och Adams häst var ett b-ponny russ som slog i bommarna hela tiden. Jag höll på att dö av nervositet.
Jag fick rida en häst som hette Kaluha och var jätte fin med sjukt mysig galopp.
Jag trodde faktiskt att Moas häst skulle stanna eftersom den vägrade ut sig för hemmaryttaren som säkert ridit henne massor.
Men gissa vad, ALLA blev felfria och VI VANN!! Sofia fick guldet och nu till det allra bästa, VALLENTUNA ÄR VIDARE TILL SEMIFINAL I HOPPNINGEN!!!!!!!!
Vi är fan extrema! Förra året blev alla oavgjorda utom typ 2 som vi förlorade, nu har vi vunnit alla utom 2 varav en blev oavgjord och en förlorade vi, och vi har bara en match kvar. Vi har alltså 11 poäng och 7 ridna matcher. Veda forever ♥
Här va ponnyn jag red haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback