Plopp

Hoppade Plopp idag. Han var helt okej i dressyren i början men hann inte få igenom det jag ville eftersom vi började hoppa rätt fort.
I början när vi hoppade så körde han på som f*n. Hahahah. Han drog mot hindret, hoppade, drog efter hindret hahah så jäkla kul.
Men sen när vi skulle hoppa bana började vi sist av alla, då hade han stelnat till lite och blev lite segare och lyssnade inte lika bra för hjälperna. Sen red jag som en kratta då också... Han sprang på sidan av ett hinder som och vi hoppade ett hinder 2 gånger för att jag hade dålig sist över hahaha. Pappa tog lite bilder tror jag så jag ska kolla igenom om de är nånting att ha och i så fall lägger jag upp några nån dag.

Åååhh jag är så sjukt taggad på att tävla just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback