Allsvenskan

Nu har Sara valt ut vilka som ska rida allsvenskan division 3, i alla fall för första matchen och sen kanske dom byter runt lite i de andra omgångarna. Men de hon valde var jag, Clara, Ida och Julia.
Va först lite negativ när jag fick höra det eftersom det är rsc dressyr samtidigt som första tävlingen som är på Vällingby. Men sen kom jag på att det säkert är ganska roligt på Vällingby med alla privatkompisar som jag nästan aldrig träffar annars än träningarna för Sara osv. Sen så hade jag typ ändå inget annat val än och rida på Kiwi eftersom alla hade blivit fett sura om jag sa nej haha.
Men jag har i alla fall anmält mig till förklassen nu och sen hamnar jag i lagklassen automatiskt sen ändå.
NU JÄDRAR BLIRE FINAL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback