Smakade grus idag

Hoppträningen gick varken bra eller dåligt. Vi hoppade en serie med hinder mellan 50-85 cm, sen så hade vi ganska höga hinder på de andra hindrena som var räcken och oxrar. Åkte av en gång då jag inte var beredd på att hon skulle hoppa av så pass tidigt. Har sjukt ont i huvudet nu eftersom jag landade med huvudet först sen ansiktet. Tror seriöst jag råkade svälja sand, fick massor mellan tänderna också, lagom gott faktiskt.
Kiwi stannade minst 5 gånger på ett och samma hinder, rev det 1 gång också. Höll på att åka av då hon stannade flera gånger faktiskt. Det var en väldigt skarp sväng innan och hon hann inte riktigt öka innan hindret.
Men när hon väl hoppade var hon superbra! Hennes bakben är så sjukt fina när hon hoppar! Hon hoppar lagom högt över hindret och tar helst inte i allt för mycket.
Tror dock att vi satte lite väl höga krav att på henne då vi tvingade henne över en bana på 80 cm och med mig har hon hoppat som högst ett 90 cm räcke och ända banan vi gjort har varit 8 hinder och 60 cm. Förstår att hon stannade faktiskt haha, nej men hon var duktig men blev lite väl trött mot slutet bara.

Ska försöka vara med på så många hoppträningar som möjligt nu så att hon hinner komma igång med hoppningen lite också. Hon tycker det är kul men hon blir så sjukt trött efter bara några språng!
Aja nu ska jag sova, godnatt
Förlåt för världens sämsta kvalité på bilderna men dem är tagna ur filmer på mobilen, Jessica fotade lite tror jag så ifall hon har några bra bilder på mig lägger jag nog upp dem senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback