Min dag

Jag och mamma skulle ha åkt till Täby Centrum vid 10 men då kom vi på att släpet fortfarande hade vinterdäck, man får ju inte ha det längre och vi ska till veterinären på fredag så vi var tvunga att boka tid på macken för att få hjälp och byta dem.
Medan vi väntade på våran tid åkte jag upp och red Bonzai. Herre vad han bråkade! Han tar tag i bettet och bara springer, lite jobbigt då jag är allt för liten för honom och flyger nästan av hahaha.
Mamma fick hoppa upp och rida till honom lite, sen var han hur fin som helst faktiskt.
När vi var klara i stallet åkte vi direkt till Stäket medan pappa tog hand om släpet. Jag ville jätte gärna se de andra och kom precis när Clara skulle starta. Dosse råkade hoppa ut från banan men gick direkt in igen. Domaren blev osäker på om hon var utesluten eller inte. Hon rotade i sin väska och drog upp en stor regelbok och började leta där. Hon missade alltså me rän halva Claras ritt. Hon blev inte utesluten och fick bara -2 för olydnad och eftersom domaren missat halva programmet satte hon ut 6or på allt eftersom man inte behöver skriva någon kommentar då. Hon hade säkert fått betydligt mycket högre % ifall domaren bara kollat...
Ida vann LB:1 på 68%, Rozzo var inte på topp idag men han var ändå bäst (som vanligt alltså..) Nej men han var jättefin och dom var jätteduktiga!
Julia kom precis utanför placering men Fever var typ skitfin idag!! Usch jag skulle dömt istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback