Hemma

Jag och mamma åkte upp till stallet klockan 7, satte på släpet, fixade Kiwi och var påväg ut för att lasta då dem ringde och sa att veterinären hade blivit sjuk. Vi var bara tvungna att ställa in henne i boxen igen och låta henne äta klart.
Jag och mamma gick ner till utebanan och longerade henne, hon såg superren ut! Jag hoppade upp och skrittade massor, tog några långsidor i trav och galopp. Ingen hälta alls.
Vi ska försöka få igång henne till lördag nästa vecka då det är Thorsholma Cup. Nu på onsdag är det LA på 4 ben men jag tror jag avanmäler mig då vi inte vill att hon ska få någon överansträngning. Kanske rider Bonzai istället, vi får se. Nu ska jag chilla galet framför Desperate Housewives innan jag åker till Veda, vi kanske tar en sväng förbi Stockholm ridsport också, vi får väll se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback