Tuckmill

När jag va på väg till stallet tänkte jag att jag skulle skynda mig eftersom jag skulle direkt till Veda sen, men sen tänkte jag att jag faktiskt hade ganska mkt tid så jag kunde ta det ganska lugnt i alla fall. Jag hade helt fel... Hästen va lerigare än en jäkla gris som blivit dränkt av en fet ko i lera eller nåt! Han var typ skäck... Han hade en vit linje där täcket hade legat... Jag spikade av benen, huvet och manen. När jag tog manen rann det brunt lervatten ner på halsen så jag fick spola den också sen...
Men sen när jag väl va klar efter typ 20 minuter senare så skulle jag rida.
Red en halvtimme i ridhuset och han var faktiskt ganska duktig :) snart är han fullt igång i alla fall! :D woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback