Om mig

Jag heter Hedda Aspheim och är född 1998. Min familj består av min mamma, pappa, min lillebror Adam och min storasyster Ida som bor i Norge där även jag bodde tills jag var 3 år.

Stora intresset i mitt liv är hästar där jag tävlar i dressyr men jag älskar också att åka skidor eller bara vara med mina kompisar. Vi har även 2 kaniner som heter Pippi och Diesel.
 
Jag rider 1 gång i veckan på Vallentuna Ridskola på måndagar. Även där tävlar jag i Ridskolecupen i både dressyr och hoppning. Har i snart 3 år varit med i Ponnycupen men kommer snart att sluta eftersom jag ska tävla min ponny Kiwi och man får enligt reglerna inte tävla högre än LC för att vara med i Ponnycupen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback