Mina hästar

Kiwi Querida - f. 2001
Kiwi är min D-ponny och är efter Uranus RC 60 som har vunnut SM i fälttävlan, men Kiwi är starkast i dressyren och utbildad på FEI nivå och LB i hoppningen.
Kiwi älskar att vara ute och busa på fälten men ibland går det lite väl fort.
 
Bonzai - f. 1995
Bonzai är våran foderhäst som vi skaffade när vi tog bort våran förra storhäst 2011. Bonzie är nästan 180 cm hög och älskar dressyr. Han gått MSV hos oss och han har gått ungefär samma klasser med hans riktiga ägares dotter.
Mitt mål med honom i år är att starta en klass eftersom vi antagligen lämnar tillbaka honom till sommaren för att köpa en unghäst.
 
Tuckmill Silver - f. 1989
Tucke är min medryttarponny som jag ridit sen 2009. Han är D-ponny som brinner för dressyr. Han har verkligen ett hjärta av guld och skulle aldrig hitta på nåt dumt. Under 2010-2011 tävlade vi mycket och fick faktiskt hem några placeringar här och där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback