Min morgon

Mamma väckte mig vid 7 eftersom jag fyller år, sen somnade jag om men vaknade typ 20 minuter senare av att mamma sa att Diesel va sjuk... Han åt inte, han satt bara i ett hörn och skakade... Mamma åkte till jobbet medan jag va hemma och kollade om han blev bättre. När han inte blivit bättre efter en halvtimme ringde vi veterinären. Vi bokade tid inne i stan 12.15. Jag satt med honom ute och han bara skakade... När mamma kom hem vid 11 så skulle vi åka iväg med honom. Då skulle vi bara en sista gång prova om han ville äta. Jag höll matskålen en bit över marken och ganska nära hans huvud. Jag trodde han skulle putta bort den som han brukar göra men istället tif han framtassarna och tryckte ner den till marken och började äta. Sen skuttade han iväg som igen hänt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback