Jane

Red Jane idag. Var först inte så taggad då de andra gångerna har gått lite fram och tillbaka. Ibland skit dåligt ibland helt okej stundvis. Men sist jag red henne fick jag till henne de 10 sista minuterna och det var några veckor sen. Nu försökte jag ta med mig det jag gjorde då till idag och det gick väll helt okej i början men hon var fortfarande skitstark! Men sen släppte hon det och blev lite mjukare.
Vi jobbade mycket med övergångar, trav-skritt-galopp-trav osv. Det gällde bara att få igenom ställningen helt innan man kunde fatta galopp. Man var typ tvungen att tänka öppna nästan hela tiden, släpper man ytter så försvinner hela hon iväg, haha! Aja vi får väll se hur det går nästa gång och sen kanske jag kan börja ta henne på tävling om bara övergångarna sitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback