Hem imorgon...

Imorgon åker vi först och lämnar några täcken hos Frasse och sen åker vi hem... Känns inge bra... Vill va kvar här hehehe! Vi har typ 1000 vildkaniner utanför fönstret! Vi höll på att köra på en idag... Aja men när vi kommer hem ska jag bara direkt packa upp alla mina grejor o börja fixa mina grejer inför tävlingen på söndag! Woop woop! Har köpt nya (SUPERSNYGGA) sporrar! Fast dom är gummi/plast och 2 färgade så jag får inte tävla dressyr i dom... Men på söndag är det hoppning så då ska dom invigas haha! Kan lägga upp bild på dom sen kanske, verkar faktiskt asbra!
Ni får en bild på en treårig hingst som är på stallet där Frasse står på! Så j*****vla fin !! Galoppen va helt sjukt fin!! Åååhh drömmer mig bort bland alla dressyrhästarna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback