Fanta

Idag så åkte jag till Veda vid typ 3 och började jobba lite. Sen hade vi usek möte och direkt efter det gick jag upp och jobbade lite till. Sen skulle jag rida också.
Red Fanta och vi red ute. Fanta utomhus = kolla på exakt allting.
Vi började först rida lite på volter i trav som uppvärmning, hon började stanna så fort vi kom i närheten av skogen eller när hon inte hade nån annan framför sig. Och när hon väl bestämt sig för att stanna, så stannar hon. Trycker man på då så bara sprakar hon bara eller reser sig. Lite jobbigt faktiskt...
Men sen började vi göra lite andra övningar och då glömde hon (ibland) bort allting annat.
Men det gick faktiskt helt okej då jag inte ridit henne på typ 1 år...

Bilden är från ett hoppläger läger för snart 1,5 år sen. Och nej jag kunde inte rida henne så bra då utan det är typ en ögonblicksbild LOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback