Bilder

Här är lite av bilderna jag hittade på datorn idag...
åhh när jag såg den här började jag typ längta asmycket efter vinter!! dock är det december här o det är ingen snö men ändå x)
 
oh herregud... vill inte ens tänka på det.. vi skulle bara trava över några bommar o han fattade inte att han skulle lyfta på fötterna o sprang rätt in i bommarna o snubblade o gick ner på knä o jag hängde på halsen.... bilden är precis innan han går ner på knä...
HAHAHAHAHA julshow 2011!! jag dör! jag skulle va han pappan i emil i lönneberga och skulle springa och jaga nån (kommer inte ihåg vem) som travade runt på Rafiki! hahahahhaha
seriöst nu. nån som vet hur man bantar en överviktig kanin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback