Simply the best...

Asså fyfan va han är grym! Framridningen var kaos! Orangea hovar, färgad man och svans och jag är skitstressad. - Han bryr sig inte ett piss! Han är så jävla cool även fast det är fullt av nya grejer över allt och nya hästar han aldrig sett förut.
När vi gick in på banan så hade jag 5 minuter där först. Jobbade lite volter och galopp.
5 minuter senare får jag startsignal och musiken sättet igång. Musiken är så jävla rolig så jag sitter och asgarvar hela programmet! Så jäkla kul! Hahahha! Han gick asfult men jag brydde mig inte! Hade så sjukt kul därinne!
Jag slutade på en femte plats och 65%! På prisutdelningen flippade han lite i början men vande sig efter ett tag, sen vare ärevarv o han drog på i 120 och gjorde lite byten. Är man dressyrponny så är man!
Han är ju bara för bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback