Häääääästaaaar

Red ut på Challe i typ 30 minuter men vi kunde nästan bara skritta eftersom det bara var lera på vägen... Kände mig typ mini på han x) Red lite dressyr på Tucke i ridhuset, gick helt okej faktiskt.
Imorgon så ska jag först på morgonen till Torsholma och kolla på 2 nyinflyttade ponnyer i stallet, det är sjukt kul för mamman heter Helena (som min mamma heter) och ena dottern heter Hedvig men kallas Hedda (!!!) så jäkla kul! Haha! Men dom har en maxad D som jag faktiskt inte kommer ihåg va han hette och en C (?) som är isabell och skitsöt haha han hette Teddy iaf. Vi ska kolla på dom och eventuellt rida lite, antagligen på D ponnyn då Teddy va typ miniiiii...
På eftermiddagen/kvällen så ska vi iväg till Ekerö och provrida Monty igen, jäkligt mkt hästar den här helgen...

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3937559/images/2012/pic_50a80c1bddf2b31d4f00586d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback