Snöbollskrig

Först hade jag, Clara, Adam och Oscar snöbollskrig på tomten o de va fett brutalt då Oscar skulle fälla mig o slog sin arm rätt på min näsa så jag började blöda näsblod o de va skithalt på altanen så alla halkade där då vi sprang hahaha!
Sen när vi gått in ringde Olivia, Frida o Tora och frågade om jag ville komma till Frida så vi kunde chilla lite, haha! Vi bestämde att vi skulle ha snöbollskrig. Fast vi hade typ aldrig snöbolls krig haha för de blev bara massa konstig skit då Olivia skulle träffa en kompis som tog typ 1 timme medan vi andra stod o frös o gjorde typ ingenting haha!
Men när jag, Adam, Clara och Oscar skulle säga hejdå till Tora och Frida kom de några andra på vägen som ville ha snöbollskrig med oss. Tora och Frida gick hem medan vi började att kasta snöbollar på dom andra (som vi inte ens kände...) Blev träffad två gånger... Första gången bröt jag typ min tumme, andra gången fick jag en iskocka rätt i ansiktet o de gjorde cp ont och nu har jag värsta släskläppen ;'(
Ingen bra dag, flög av Kiwi, blev nockad av Oscar, fick en jävla iskocka i facet -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback