FÖRLÅT

Har inte bloggar på evigheter! Ska berätta lite hur veckan varit
Måndag: Var sjuk så jag stannade hemma och åkte upp till hästarna, Kiwi var skitlat o orkade ingenting... Sen så red jag på Veda och red Ludde, de gick inte heller nå bra då han var sjukt spänd hela tiden...
Tisdag: Hästarna fick vila
Onsdag: Kiwi var typ galen då jag longerade men skitsnäll när jag red och hon va asduktig!! Gick fram jättebra i just den formen jag vill ha henne ♥
Torsdag: Markarbete på Kiwi Prinsessan. Hon va jätte duktig men de va nog jag som red dåligt, men hon hoppar ganska stort så jag får skylla på det hehe
Fredag: Jag och pappa red ut en sväng, jag typ frös ihjäl så vi red typ bara 15 minuter. Båda hästarna blev skiträdda en gång och Kiwi skenade iväg o jag satt och hade tyglarna i en hand o va inte alla beredd, Bonzai hamnade i ett dike och Kiwi va skiträdd efter det för direkt efter så dunkade hennes hjärta skitsnabbt och skithårt :(( sen va dom skitnerviga efter det också... Efter stallet åkte jag upp och passade Ella ett tag också.

Idag ska jag iaf på mentalträningskurs och sen åka upp och tävlingsfixa massor inför tävlingen på söndag. Ska rida ett par varv i ridhuset bara för att hon ska få gå lite.
Imorgon äre som sagt tävling med Kiwi. LC:1 på Veda bara som en liten träningstävling. Direkt efter så ska vi till Sundby och tävla ponnycup. Det är LC:2 och jag kan typ ingenting av programmet... Bra Hedda!

Ska lägga upp några vinterbilder från förra veckan sen också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback